Žmogaus teisių balsas (ŽTB) kreipėsi į Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybą dėl UAB „Gym Plius“ galimai diskriminuojančios reklamos, kuri buvo platina socialiniame tinkle Facebook ir kitur.

Įmonės direktorius paaiškino, kad reklaminės kampanijos esmė – draugiškai pašiepti populiarius žmonių pasiteisinimus, kodėl vengiama sportuoti. Paaiškinime nurodyta, kad įtarimų sukėlusi reklamą yra didesnės kampanijos dalis, kurią sudaro:

  1. Reklama, kurioje vaizduojamas sportuojančios moters kūnas (nugaros dalis ir sėdmenys) ir skelbiamas užrašas „Ne, tai aišku, kad jis tave myli už akis“.
  2. Reklama, kurioje vaizduojamas sportuojančio vyro kūnas (vyro torsas) ir skelbiamas užrašas „O taip, jai tikrai svarbiausia tavo humoro jausmas“.
  3. Reklama, kurioje vaizduojami sportuojančios poros kūnai (vyro torsas ir nusisukusios moters nugara bei apatinė kūno dalis) ir skelbiamas užrašas „Be abejo, svarbiau dvasinis, nei fizinis ryšys“.

Įmonės direktorius teigia, kad reklamose vaizduojami aptemptus drabužius vilkintys žmonės, nes tokie drabužiai yra vilkimi sportuojant.

Gym plius teigia, kad prasidėjus tyrimui ėmėsi veiksmų pristabdyti reklaminės kampanijos vykdymą ir keitė jos pateikimą tam tikrose vietose. Gym plius taip pat pasisakė, kad kardinalių korekcijų kampanijoje negalima atlikti dėl finansinių įsipareigojimų.

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi visus argumentus pripažino skundą nepagrįstu ir pripažino reklamas kaip tinkamas reklamuoti sporto klubo paslaugas.

Su visu sprendimu galite susipažinti čia.

Žmogaus teisių balsas nuolatos vykdo viešosios erdvės stebėseną ir praneša apie žmogaus teises saugančių įstatymų pažeidimus kompetetingoms institucijoms.

Reklama Nr. 1
Reklama Nr. 2
Reklama Nr. 3

Žmogaus Teisių Balsas

Apie žmogaus teises Lietuvoje ir pasaulyje.

0 Comments

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *